יום שישי, 20 במאי 2011

מכתבים לענבל - פרלוד

(מכתבים לענבל הינו סיפור אודות החודשים הראשונים שלנו באונקולוגית ילדים, המתגולל מתוך התכתובת שלי עם מחנכת הכיתה של הבן. לא תיאורים מזוויעים של מחלה קשה, אלא ענייני דיומא של משפחה שחייה נראים פתאום אחרת.) 

עמית  
27/10/2009
 בוקר טוב ענבל,

בעקבות הבדיקה שעמית עבר אתמול, הוא צריך לעבור עוד בדיקות. אנחנו מקווים שנוכל לעשות את כולם במרוכז בהדסה אבל עדיין מבררים. אני שולחת אותו לבית הספר ומבקשת שישאר עם סלולארי פתוח. נכתוב לו כשנדע מה קורה ונבוא לאסוף אותו. בכל מקרה אנחנו מבקשים שלא ישתתף בשיעור התעמלות.

בתודה,
רותי שילר

27/10/2009

שלום ענבל,

אני גם חושבת שהוא ירד במשקל. תמיד קשה לדעת איתו אם זה חוסר יכולת להוסיף משקל או שהוא צומח כל כך מהר שפשוט אי אפשר לעמוד בקצב. אנחנו נעלה גם את נושא המשקל בבירור.
 אדאג לאישור לחינוך גופני בימים הקרובים.

לפי מיטב הבנתי עמית השלים את הכל (או לפחות כל מה שהוא גילה שיש). הוא עדיין מתמרח עם יומן הקריאה שניתן עוד לפני שהוא חלה. גם אם הוא יפסיד עכשיו פה ושם שיעורים, ברור שבענייני השלמת חומר ושיעורי בית העסקים כרגיל.


תודה,
רותי

27/10/2009
שלום ענבל,
אנחנו ממשיכים בבדיקות עוד כמה ימים. עמית יגיע באיחור מחר (אני מניחה שהוא יגיע באמצע השעה השניה - בלי נדר). כמו כן, אבקש שבדומה להיום הוא ישאר עם סלולארי פתוח על מנת שנוכל לשלוח לו SMS אם מתפנה תור בצהרים. בעוד כמה ימים תהיה לנו תמונת מצב יותר ברורה ואז עמית (או אני) יעדכן אותך בפרטים. קצת בלגן, אבל עסקים כרגיל.
תודה,
רותי

ושוב כמדי ערב – עמית
28/10/2009
שלום ענבל,

עמית צריך לעבור ניתוח לא רציני. מחר שלושתנו נפגשים עם הרופאים כדי לבחון את האופציות ולהחליט. אצלצל אליך לתת לך פרטים מחר, כשתהיה לנו תמונה ברורה. הפגישה תהיה ב-11:15 או ב-14:00. אנחנו ניידע את עמית בסלולרי בסביבות 10:45, והוא יצא לקראתנו בהתאם. אם אין שינויים של הרגע האחרון הוא יחזור לבית הספר לאחר הפגישה. הוא ידבר עם המורים בהתאם למה שקורה.

בברכה,
רותי

עמית
29/10/2009
שלום ענבל,

חזרנו מהדסה. היום שם התארך יותר ממה שציפינו. מוזמנת להתקשר אלינו מתי שנוח לך, אני פשוט לא רוצה להפריע לשיעורים.

בברכה,
רותי

עמית בבית היום
2/11/2009
בוקר טוב ענבל,

החלטנו להשאיר את עמית בבית היום. לא משהו דרסטי - הוא מותש ולא מרגיש במיטבו. אמרו לנו אתמול שיכול להיות שהוא יצטרך יום מנוחה בבית.

בברכה,

רותי

עמית עמית, ההודעה היומית
2/11/2009
שלום ענבל,

עמית הרגיש נאחס אחר הצהריים. ישבנו כמה שעות בהדסה בהשגחה והכל בסדר, אבל מחר הוא עדיין ינוח בבית.

בברכה,

רותי

עמית עמית מחר מחצית

3/11/2009
ערב טוב ענבל,

עבר על עמית יום סביר, אבל עדיין היו לו כאבים. היות ומחר הוא יום מאד ארוך, החלטנו שהוא יבוא רק למחצית מהיום. אם הוא ירגיש טוב הוא יבוא לבית הספר מ 12:30 - 16:50 (הסטוריה, מתמטיקה וכימיה). דרך אגב, אבי עובד בקמפוס ואנחנו גרים מאד קרוב, כך שלא תהיה בעיה ללקחת אותו הביתה מוקדם יותר במידת הצורך.

בברכה,

רותי

עמית
4/11/2009
בוקר טוב ענבל,

לעמית יש חום. הוא יהיה בבית היום ומחר. אני מקווה שהוא יוכל להגיע למקהלה ותאטרון ביום שישי.

בברכה,

רותי

4/11/2009

שלום ענבל,


קפצנו היום להדסה לוודא שהחום לא נובע מאיזה סיבוך בביופסיה. בדקו אותו וחושבים שהוא פשוט חטף וירוס.

אני יודעת שהתקשרו מהכתה לדרוש בשלומו.
רותי

עמית

6/11/2009
שלום ענבל,

טוב, עבר עלינו שבוע ארוך וכמו שראית עמית לא הגיע לבית הספר. בילינו את היום (וחלק מהלילה) בהדסה כי לא הצלחנו להיפטר מהחום ומכאבים נלווים. היום בדקו כל מה שרק אפשר והגיעו למסקנה שאין לו זיהום או סיבוך כתוצאה מהביופסיה. אז אנחנו שוב בבית, עייפים אך מרוצים. נראה שהחום עוד ימשך וציידו אותנו בתרופות עבור הכאבים (כשאני קוראת את זה, זה נשמע קצת מאיים, אז למען הסר ספק, הכאב שמאד מציק לו נובע כנראה מאיזשהו לחץ או כאב מקרין, ועל אף שהוא כואב הוא נחשב בגדר הסביר).

בתחילת השבוע נהיה יותר חכמים.

שבת שלום,
רותי

עמית בבית אחרי יום ארוך

11/11/2009
שלום ענבל,

היום עמית עבר בדיקת מח עצם ופרוצדורה של הכנסת צנתר באיזור החלק העליון של החזה לכיוון הכתף. הוא משמש להכנסת חומרים בעת כימותרפיה. זה נעשה בהרדמה כללית ועבר בשלום. אתמול בערב זכינו לחדשות מעודדות כשמיפוי העצמות חזר תקין. יש לנו עוד כמה ימים של המתנה עד אשר יקבע השלב של המחלה ובשבוע הבא כנראה שמתחילים בטיפולים. לא הספקנו לעסוק היום בעניינים פרוצדורלים עם רכזת החינוך. בגדול, כבר הבנו שעמית לא יהיה בבית הספר השנה. מדובר כנראה ב 8-9 חודשים של טיפולים. בואי לא נעשה דבר עד השבוע הבא כשתהיה לנו תמונה ברורה יותר ונרגיש שאנחנו מבינים מה קורה. עמית ביקש לא להסביר בינתיים לכתה או ליחידים כי הוא לא רוצה שיעשו מזה עניין. נדמה לי שהוא אמר היום לאחד החברים שפשוט יש לו חום (זה נכון...) ושיש לו סרטנון. בטח החבר מרגיש מבולבל. לגבי ביקורים, אני מציעה שנחכה. גם בגלל החום, וגם אני חושבת שעמית מרגיש כרגע בנוח להיות מכונס בתוך עצמו, מכורבל בפוך ושיעזבו אותו בשקט כשלא דוקרים אותו.

בברכה,
רותי

לחצו כאן כדי לקרוא את הפרק הבא: מכתבים לענבל - סדרה ראשונה
------------------
הערה: לכל מי שבקש להגיב ולא הצליח, התקלה תוקנה. על מנת להגיב:

1) לחצו על קישור תגובות (לעיתים קישור זה אינו מופיע כי קופסת הטקסט של התגובות כבר פתוחה).
2) כתבו את תגובתכם בקופסת הטקסט המופיעה מתחת לכותרת הוסף רשימת תגובה.
3) אם לא ברור לכם מה צריך להיות בתפריט "הגב כ:", בחרו את האופציה אנונימי.
4) לחצו על כפתור פרסם הערה.
5) תודה על התגובה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה